ارومیه؛

دیدار فرمانده سپاه خوی با خانواده شهداء

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در راس اکیپی ضمن دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدای بهداری شهرستان خوی از آنان دلجویی نمود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرمانده سپاه شهرستان خوی در این دیدار ها با بيان اينکه اگر جانفشانی های شهداء نبود، امروز این امنیت را نداشتیم و شهدای عزیز ما از کیان این کشور دفاع کردند و امروز نیز وظیفه ماست که ارزش ها را پاس بداریم.

وی اظهار داشت: خانواده های معزز و معظم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بزرگترین سرمایه های نظام اسلامی در اقتدار و عزت نظام محسوب شده و مایه شرف جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی خاطر نشان کرد: عزت و جایگاه کنونی نظام و کشور ما مدیون خون شهدای عزیز، ایثارگری جانبازان و همت بلند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان خوی تصريح کرد: انقلاب اسلامی امروز این امنیت و آرامش خود را مدیون مجاهدت های خانواده های شهدا و جانبازان می داند خانواده شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند که نباید نادیده گرفته شود.

وی در پايان افزود: شهدای رزمی و جامعه پزشکی در هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و در بسیاری مواقع برای نجات جان یک رزمنده خود را به خطر می‌انداختند

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.