ترکاشوند: از شاگردانم راضی‌ام/ پیروزی برابر ستاره‌ها شیرین بود

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار مقابل بانک سرمایه رضایت دارم، نمایشی که منجر شد به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

محمد ترکاشوند پس از پیروزی تیم والیبال صالحین ورامین مقابل بانک سرمایه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. تک تک آن‌ها با غیرت بازی کردند و شایسته این پیروزی بودند.

وی ادامه داد: تیم ما از تجربه بیشتری نسبت به حریف برخوردار بود. هرچند ترکیب تیم بانک سرمایه تقریبا ترکیب تیم ملی والیبال ایران است اما بازیکنان من نشان دادند در دقایق حساس بازی تسلط بیشتری دارند و جدال تجربه و جوانی را بردند.

ترکاشوند با اشاره به روند این دیدار ، افزود: بازیکنان تیم سرمایه در ابتدای این بازی نمایش بهتری نسبت به تیم ما داشتند اما به مرور این تیم صالحین بود که توانست امتیازات حساس را از آن خود کند.

سرمربی تیم صالحین ضمن بیان این مطلب که هر دیداری می‌تواند به منزله یک فینال محسوب شود، گفت: ما در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می‌رویم. برای ما تفاوتی ندارد که تیم حریفان یک تیم پر ستاره باشد یا تیم ته جدولی هدف ما برنده شدن است و تمام تلاش خود را در طول بازی برای دستیابی به این هدف می‌کنیم.

ترکاشوند افزود: ما نسبت به دیگر تیم‌ها تمرینات خود را دیرتر آغاز کردیم با این حال هدف نهایی ما رسیدن به پلی آف است. در آن مرحله شرایط قطعاسخت تر خواهد بود. در مجموع لیگ امسال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان از حالا قهرمان مسابقات را پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار