تئاتر در هفته‌ای که گذشت؛

از اجرای نمایش جدید حسن معجونی تا محمد حاتمی/ اتمام بلیط های نمایش می سی سی پی نشسته می میرد در آبان ماه

تئانر در هفته از ریداد های مهم هر هفته در این حوزه می گوید.

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارشی کوتاه به بیان رویدادها و اتفاقات تئاتری کشورمان در هفته گذشته می‌پردازیم.

*کوروش زارعی، جلیل فرجاد و فرهاد بشارتی به عنوان دوران بخش بچه های مسجد سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» آثار را مورد ارزیابی قرار می دهند.

سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» به دبیری علی‌اصغر خسروی آبان و آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

*نمایش «آشپزخانه» از ۱۸ آبان‌ماه در تماشاخانه پالیز به کارگردانی :حسن معجونی روی صحنه می‌رود.

* در این روزهای برگزاری نمایشگاه  مطبوعات  مهدی شفیعی مدیرکل هنرنمایشی ؛  سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و حسن معجونی  در غرفه خبرگزاری مهر حضور داشتند که مراتب هرکدام از کارهایشان گفتند.

*نمایش معاشر به کارگردانی : احسان حاجی پور و با بازی بازیگرانی چون : نفیسه روشن؛ فریدون محرابی؛لیلابرخورداری و... در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفتند که با استقبال خوبی مواجه شدند.

*محمد حاتمی اعلام کرد نمایشنامه «طهران بحر طویل» را نوشته و قصد دارد آن را روی صحنه ببرد.

* با استقبال تماشاگران از نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد« به کارگردانی همایون غنی زاده در تالار وحدت، بلیت‌های این نمایش تا پایان آبان‌ ماه به پایان رسید و پیش‌فروش بلیت‌های آذرماه این نمایش آغاز شده است.

*در پی استقبال مخاطبان از پیش فروش بلیط های نمایش «ماه در آب» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی، برای این نمایش پیش از آغاز اجرای عموم؛ سانس های ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در سایت تیوال ایجاد گردید.

* امیر جدیدی بازیگر بااستعداد سینما و تئاتر، که مدتی بود به دلیل فعالیت در سینما، از تئاتر فاصله گرفته بود، این روزها مشغول تمرین نمایش «آوازه خوان»، به نویسندگی مهدی کوشکی وکارگردانی صحرا فتحی است. آخرین حضور جدیدی بر صحنه تئاتر، در نمایش «کالیگولا» به کارگردانی همایون غنی زاده بود که این نمایش سال گذشته با استقبال خوب هنرمندان و مخاطبان مواجه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار