شیراز؛

راه اندازی باشگاه مادران قصه‌ گو در فارس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از راه ‌اندازی باشگاه مادران قصه‌ گو در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان فارس گفت: با توجه به مهم‌ترین فعالیت و وظیفه کانون که همان کتابخوانی و ترویج فرهنگی مطالعه است، در این هفته فعالیت‌ های مختلفی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابدار در اداره کل کانون فارس برگزار می ‌شود.
افتخاری افزود: فریدون عمو زاده خلیلی، نویسنده صاحب نام حوزه کودک و نوجوان در شیراز و در ویژه برنامه مربوط به سفر کتاب حضور دارد و پیش از این، سفر کتاب ‌ها به مراکز فرهنگی هنری کانون در شیراز آغاز شده و به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
 وی ادامه داد: برنامه‌ های جنبی مانند معرفی و بحث کتاب ویژه برنامه پایانی سفر کتاب با حضور اعضا، دانش ‌آموزان، مربیان کانون و معلمان و با حضور عموزاده خلیلی و مدیرکل مرکز آفرینش ‌های هنری و ادبی کانون کشور برگزار می ‌شود.
وی معرفی اعضای کتابخوان، پرسش و پاسخ با حضور نویسنده و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های کانون فارس در این روز عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تصریح کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس با انجام فعالیت ‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی میزبان اعضا، دانش‌آموزان و والدین تربیتی هستند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار