کروز:دیدار دشواری مقابل سوریه خواهیم داشت/بازیکنان آمادگی خوبی پیدا کردند

مربی تیم ملی فوتبال گفت: دیدار سختی بود اما بازیکنان این آمادگی را پیدا کردند تا در رطوبت بالا در کشور مالزی بتوانند مقابل سوریه بازی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز پس از برتری 8 بر یک ایران مقابل گینه نو بیان کرد: بازی خوبی بود و البته شرایط دشوار، بازیکنان این آمادگی را پیدا کردند تا در رطوبت بالا در کشور مالزی بتوانند خوب بازی کنند و از سد سوریه بگذرند.
 
وی افزود: این بازی برای کسب تجربه بازیکنانی مانند کریمی و ماهینی که مدت‌ها در ترکیب تیم ملی نبودند، بازی بسیار مهم و همچنین برای بقیه بازیکنان که بتوانند به شرایط تمرینی تیم ملی برگردند، بسیار موثر بود.
 
کروز درباره بازی تیم ملی مقابل سوریه و شناختش از این کشور گفت: بازی بسیار دشواری با سوریه داریم و ضمن اینکه تساوی این تیم مقابل کره‌جنوبی را از نزدیک مشاهده کردیم. سایر نتایج این تیم مقابل قطر و ازبکستان و برد این تیم مقابل چین را نیز ارزیابی و بررسی کرده‌ایم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
 
مربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم 3 امتیاز دیدار با سوریه را کسب کنیم تا در دور رفت مسابقات را با صدرنشینی پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار