ابراهیمی:دیدار خیلی سختی با سوریه داریم/مقابل گینه تجربه خوبی کسب کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: مقابل گینه تجربه خوبی را کسب کردیم و امیدوارم مقابل سوریه هم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی در پایان بازی تدارکاتی ایران مقابل گینه نو اظهار کرد: بدون توجه از نتیجه بازی که خوشحال کننده بود امروز به دنبال این بودیم تجربه خوبی به دست بیاوریم. شرایط آب و هوایی مالزی را تجربه نکرده بودیم و به طور حتم در بازی سوریه هم این شرایط جوی را خواهیم داشت. بارش شدیدی بود و توپ در جریان بازی سخت به گردش در می آمد. فکر کنم بچه ها تجربه خوبی کسب کردند و همه نهایت تلاش خود را کردند تا آماده بازی با سوریه شویم.
 
وی افزود: به طور حتم بازی فوق العاده سختی با سوریه داریم. سوریه تیم جنگنده‌ای است و تلاش می کنیم با تجربه‌ای که از بازی‌های گذشته کسب کرده‌ایم به نتیجه دلخواه برسیم.
 
هافبک تیم ملی درباره تیم گینه نو خاطرنشان کرد: گینه نو تیم خوبی است و این تیم با مالزی هم بازی کرده و به پیروزی رسیده بود.گینه نو حریف بدی برای ما نبود و در فوتبال امروز بازی آسانی نداریم و چون تیم اول آسیا هستیم، همه تیم ها می‌آیند که بهترین بازی‌شان را مقابل‌مان انجام دهند.گینه نو هم بسیار باانگیزه بود و سفت و محکم بازی می‌کرد. مهم ترین مسئله این بود که ما تجربه خوبی کسب کردیم و مطمئنا بارش باران در بازی سوریه کارمان را سخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار