قزوین؛

دیدار جمعی از مبلغان اربعین با امام جمعه

امام‌جمعه قزوین گفت: مبلغان؛ افسران و فرماندهان تبیین منویات رهبری در حماسه اربعین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و جمعی از مبلغان اربعین افزود : مبلغان دو وظیفه مهم دارند که یکی شناساندن ولایت اهل بیت (ع) به مسلمانانی است که ولایت اهل بیت (ع) را نشناخته‌اند و دیگری شناساندن ولایت اهل بیت (ع) به مسیحیان است.


دیدار جمعی از مبلغان اربعین با امام جمعه

وی اضافه کرد :پس از دست‌یابی به اهداف مهمی چون شکست شاه و آزادسازی عتبات‌عالیات از دست بعثی‌ها، اولویت اول جهان اسلام «آزادسازی قدس شریف» است و همین حماسه عاشورایی اربعین در نهایت به آزادسازی مکه و مدینه می‌انجامد.

وی با اشاره به همایش پیاده روی اربعین حسینی گفت : برگزاری این همایش اعلان پیروزی اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا و ادامه داشتن راه ایشان است .

دیدار جمعی از مبلغان اربعین با امام جمعه

 رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان هم در این دیدار گفت : مبلغان اعزامی ، دوره‌های آموزشی تبلیغ اربعین را به مدت سه ماه و در جلسات مختلف گذرانده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ عباس اوتارخانی با بیان این‌که آشنایی با احکام و آداب زیارت، مردم‌شناسی و عراق‌شناسی عناوین دوره‌هایی هستند که مبلغان در آن شرکت کرده‌اند، افزود : این دوره‌ها با حضور اساتیدی از قم، تهران و قزوین و با کیفیت خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قزوین ، اربعین ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار