انحلال تیم فوتسال بانوان تبریزی

وجود مشکلات مالی و حمایت نکردن از تیم های بانوان، این بار تیم فوتسال تبریز منحل شد تا کلکسیون منحلی های فدراسیون فوتبال تکمیل شود.

انحلال تیم فوتسال بانوان تبریزیپریسا قاسمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران در خصوص دلیل انحلال تیم فوتسال بانوان تبریز اظهار کرد: بعد از انصراف جمشیدی از حمایت تیم فوتسال بانوان تبریز، هیات فوتبال تبریز از هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان این تیم را به مصباح واگذار کرد. اما به دلیل ناآشنایی حامی مالی جدید با تیمداری مشکلات زیادی به وجود آمد.

وی ادامه داد: بعد از کش و قوس های فراوان تیم فوتسال بانوان تبریز موفق شد 7 بازیکن را جذب کند اما با اتفاقاتی که در بازی با دانشگاه آزاد پیش آمد، کمیته فوتسال تا یکشنبه 16 آبان ماه به حامی مالی فرصت داد تا لیست کامل خود را اعلام کند.

به هر حال این اتفاق مهم نیفتاد و کمیته فوتسال اعلام کرد تیم بانوان تبریز دیگر اجازه حضور در رقابت های لیگ برتر را ندارد و به دسته یک سقوط کرد.

مسئول ارتباط با رسانه های هیات فوتبال تبریز در خصوص واگذاری شهرداری دیگر تیم فوتسال بانوان تبریزی نیز عنوان کرد: تیم شهرداری مدتهاست که نمی تواند نتایج خوبی بدست آورد و قرار بود امسال این تیم در لیگ برتر حضور نیابد اما منافی قبول کرد این تیم را با هزینه شخصی اداره کند تا هفته پنجم که مشکلات همچنان ادامه داشت و شهرداری اعلام کرد به دلیل نداشتن تخصص فنی کافی سرمربی تیم و کادر فنی، این تیم را برکنار کرده است.

وی در خصوص ادعای برخی از مسئولان که اعلام کردند تیم شهرداری دارای امتیاز شخصی بوده و تنها با نام شهرداری در مسابقات حاضر شده است تصریح کرد : خیر به این صورت نبوده و این تیم از دسته 3 با حمایت شهرداری تبریز در مسابقات حاضر شد تا اینکه امسال با کسب امتیاز لیگ برتر و جذب 12 بازیکن که بیشترشان از بازیکنان پایه هستند وارد لیگ برتر شد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف تیم شهرداری هنوز مشخص نیست و در حال حاضر تبریز با تنها سهمیه این تیم در لیگ برتر حاضر است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.