اردبیل؛

پیگیری پرونده مرگ نوجوان اردبیلی به دلیل قصور عوامل درمانی

فرماندار اردبیل گفت: پرونده پزشکی یک نوجوان اردبیلی که گفته می شود به دلیل قصور عوامل درمانی دچار مرگ مغزی شده تحت پیگرد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: چند روز قبلنوجوان اردبیلی با مراجعه به اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل کسالت خود را با مسئولان بیمارستان مطرح کرده و درخواست می‌کند که بستری شود.

وی گفت: متأسفانه عواملی که در آن زمان در حال ارائه خدمات درمانی بودند پذیرش نوجوان را به تأخیر می‌اندازند و وی نیم ساعت بعد از اینکه در نگهبانی بیمارستان معطل شده، بستری می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این تأخیر موجب وخیم شدن وضعیت جسمی نوجوان و در ادامه مرگ مغزی وی شده و در حال حاضر نیز وضعیت این بیمار مطلوب گزارش نمی‌شود.

زنجانی متذکر شد: این قصور از سوی عوامل درمانی در صورتی که صحت داشته باشدبه هیچ عنوان قابل قبول نیست و پرونده بیمار بررسی می‌شود تا عوامل متخلف شناسایی شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان خدمات قابل توجهی ارائه کرده است و نباید با چنین اقداماتی این خدمات خدشه‌دار شود، افزود: هر فردی در این پرونده مقصر است می‌بایست پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.