همدان؛

افتتاح مركز تحقيقات و باليني مرکز آموزشی درمانی بعثت

مركز تحقيقات و باليني مرکز آموزشی درمانی بعثت با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در این مراسم که با حضور رئیس و استادان هیئت علمی مرکز آموزشی درمانی بعثت برگزار شد، به بیان اهميت جايگاه تحقيقات و پژوهش براي اعضاي هيئت علمي پرداخت.

سعید بشیریان گفت: با توجه به اينكه اعضاي هيئت علمي زمان زيادي از وقت خود را برای ارائه خدمات درماني و آموزشي به مراجعان و دانشجويان صرف می‎کنند، مدیریت زمان برای آنان اهمیت زیادی دارد و با مديريت زمان، امور درماني و آموزشي با مباحث تحقيقاتي و پژوهشي همسو می‎شود.

معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه افزود: اين معاونت با بكارگيري كارشناسان رشته‌‏هاي كتابداري و اپيدميولوژي و برگزاري كارگاه‏‎هاي مستمر قصد دارد مهارت اعضاي هيئت علمي دانشگاه را در زمينه پژوهش ارتقا دهد.

دکتر بشیریان با همراهی رئیس و اعضای هیئت علمی مرکز آموزشی درمانی بعثت در مرکز تحقیقات این بیمارستان حضور یافت و این مرکز را به صورت رسمی افتتاح کرد. استادان گروه‌های مختلف پزشکی می‎توانند از تجهيزات و مشاوره كارشناسان مستقر در اين مركز بهره‎مند شوند.

در اين مراسم همچنین سامانه ارزيابي ارتقاي اعضاي هيئت علمي رونمايي شد. اعضای هیئت علمی دانشگاه، اطلاعات علمی خود را در این سامانه ثبت می‎کنند.

انتهای پیام/دافتتاح مركز تحقيقات و باليني مرکز آموزشی درمانی بعثت
برچسب ها: تحقیقات ، آموزشی ، بعثت ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.