رجبی: بازی با یک تیم داخلی بهتر از دیدار با گینه نو است

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد دیدار تیم ملی فوتبال ایران با گینه نو نقش چندانی در آماده سازی ملی پوشان برای رقابت های رسمی ندارد.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و گینه نو اظهار کرد: دلیل دیدار تیم ملی با تیم ناشناخته گینه نو را نمی دانم. به احتمال قوی فدراسیون فوتبال برای بهتر شدن جایگاه تیم ملی در رنکینگ فیفا از چنین تیمی دعوت کرده است. به هر حال به نظر من دیدار با گینه نو مشکلی از مشکلات فوتبال ما حل نمی کند.


وی افزود: اگر فدراسیون فوتبال مشکل مالی دارد و نمی تواند از تیم های بزرگ اروپایی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی دعوت کند بهتر است به جای دعوت از تیم هایی مثل گینه نو با یکی از باشگاه های داخلی که در لیگ برتر حضور دارند به عنوان حریف تدارکاتی تیم ملی بازی می کرد.



رجبی همچنین در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: به نظر من با اینکه در این دیدار سردار آزمون و احسان حاج صفی به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت اما نفرات دیگر تیم می توانند جای خالی آن ها را پر کنند. تجربه نشان داده است تیم سوریه در برابر ایران با انگیزه ظاهر می شود اما اگر بازیکنان همان بازی همیشگی خود را ارائه دهند می توانیم سه امتیاز این بازی را نیز کسب کنیم و یک قدم دیگر به جام جهانی روسیه نزدیک تر شویم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار