یزد؛

فردا تشییع پیکرهای جان باختگان اتوبوس زائران یزدی

پیکرهای جان باختگان اتوبوس زائران یزدی فردا تشییع می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هادی هادی نسب مدیرکل مرکز مدیریت بحران استانداری یزد گفت: پیکرهای جان باختگان اتوبوس زئران یزدی کربلا فردا پنجشنبه بعد از نماز ظهر و عصر ساعت 12 ظهر تشییع می شوند.
 
هادی نسب افزود: پس از اقامه نماز در میدان امیرچقماق یزد و در جوار شهدای گمنام مراسم تشییع به سمت مسجد حظیره (روضه محمدیه) برگزار می شود.
 
وی گفت: بعد از تشییع در شهر یزد پیکرهای جان باختگان به شهرستان های محل زندگی آنان برای خاکسپاری منتقل می شوند.

هادی نسب با بیان اینکه پیکرهای جان باختگان مرکز استان از میدان امام رضا(ع) تا خلدبرین تشییع و دفن می شود افزود: مجلس بزرگداشت این زائران حرم حسینی روز جمعه از ساعت هشت تا 10 از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مسجد حظیره برگزار می‌شود.

مجموع سرنشینان اتوبوس واژگون شده ٤٧ نفر اعلام شده که 21 آنها مصدوم و 26 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

این اتوبوس در حال انتقال زائران یزدی به مرز شلمچه بود که در محور اقلید به یاسوج واژگون شد.

علت حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در گردنه دژکرد فارس درمحور اقلید – یاسوج، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
 
حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی کربلا شامگاه سه شنبه در شمال استان فارس و در محور اقلید به یاسوج نزدیک روستایی کاکان رخ داد.

انتهای پیام/ی 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
⚫️⚫️⚫️انالله وانا الیه راجعون ...

☑️درگذشت هموطنان یزدی که درمسیر راه کربلاجان خود را از دست دادند به استان یزد تسلیت میگویم و انشاءالله خداوند ایشان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد
ازطرف اهالی شرق اصفهان