رییس فدراسیون وزنه برداری:

میزبانی ضعیف ژاپن باورکردنی نیست!

مرادی در خصوص میزبانی ژاپنی ها گفت: برای ما هم تازگی داشت که ژاپن در برگزاری مسابقات این گونه ضعیف عمل کند. تا این لحظه برگزاری مسابقات ایده آل نیست و از لحاظ اسکان و تغذیه با کمبودهای زیادی مواجه هستیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری: میزبانی ضعیف ژاپن باورکردنی نیست!علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در خصوص میزبانی ژاپنی ها دراین دوره از مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: ارزیابی که از تیم ملی نوجوانان و جوانان و صحبت های که با کادر فنی این دو تیم داشتم وضعیت تیمی قابل قبول است و انتظار داریم که اکثر وزنه برداران ملی پوشمان عملکرد قابل قبولی داشته باشند. 

مرادی با تایید خبر میزبانی کشورمان در دومین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر در استان خوزستان و شهر اهواز اضافه کرد: در جلسه اجرایی هیأت رییسه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، وزنه برداری ایران برای میزبانی دومین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر از تاریخ 14 تا 18 اسفند در اهواز اعلام آمادگی کرده است، که فردا در نشست هیات رییسه آسیا امیدواریم مورد تایید اعضای کنگره قرار بگیرد. همچنین نمایندگان فدراسیون قوانین و مقررات این تورنمنت را برای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن جام فجر در این جلسه مطرح خواهند کرد.

رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اعتراض به نحوه برگزاری رقابتهای جام باشگاههای آسیا خاطرنشان کرد:با توجه به تشکیل جلسه هیأت رییسه فدراسیون وزنه برداری آسیا در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ژاپن، جلساتی را با مسئولان اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا داشتم که در این جلسات رسما اعلام کردم، فدراسیون کشورمان اعتراضی کتبی و رسمی مبنی بر تغییرات غیرقابل قبول و ضعف کادر برگزاری مسابقات باشگاههای آسیا که قرار است با عنوان قطر کاپ به میزبانی دوحه برگزار شود را دارد. برهمین اساس خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد، موفق شدیم با قبول اعتراض مان از سوی اعضاء هیات رییسه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، تصمیم  جدید مبنی بر حضور تیم های باشگاهی ایران در این رویداد بر این شد که از کشورمان علاوه بر دو تیم ذوب آهن و ملی حفاری ، تیم نیروی زمینی نیز بعنوان سومین نماینده باشگاهی وزنه برداری ایران در این رویداد بین المللی حضور یابد. 

وی ادامه داد: بنابراین سهمیه کشورمان از دو به سه تیم باشگاهی تغییر یافت. همچنین مقرر شد هر سه تیم با ترکیب کامل عازم مسابقات قطر کاپ شوند. بنابراین خوشحال هستم که توانستیم با رایزنی که انجام شد ضمن اینکه شرایط حضور کامل تیم ها را در این میدان بین المللی فراهم کردیم، یک سهمیه اضافه برآنچه که وجود داشت را برای باشگاه های فعال وزنه برداری ایران بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار