اختصاصی/

جزییات تیراندازی هوایی در محله انقلاب تهران/ تبهکار حرفه‌ای زمینگیر شد

یک سارق خودرو در محدوده منطقه انقلاب تهران با شلیک پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته یکی از گشت های کلانتری انقلاب در حال گشتزنی در محدوده مذکور بود که مشاهده کردند فردی در حال باز کردن در یک خودروی سواری است و سعی دارد این کار را در نهایت سکوت انجام دهد. 

این اقدام ماموران را واداشت تا برای بررسی موضوع، به سمت وی تغییر مسیر دهند اما زمانی که این فرد خودروی پلیس را دید، با پای پیاده از محل گریخت و همین حرکت کافی بود تا ماموران گشت انتظامی وی را به اتهام سرقت تحت تعقیب قرار دهند. 

از آنجا که احتمال داشت در تاریکی شب این سارق موفق به فرار شود، ماموران با شلیک تیر هوایی وی را زمینگیر و دستگیر کردند. 

با صدای شلیک ماموران، اهالی محله مذکور به خیابان آمده و در این میان مالک خودرویی که متهم سعی داشت در آن را باز کند، نیز به خیابان آمده و خودروی خود را شناسایی کرد و به ماموران گفت چند شب پیش نیز یکی دیگر از خودروهای این محدوده به سرقت رفته است. 

بر همین اساس، متهم به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند و با شکایت مالک خودرو تحقیقات از متهم آغاز شد و در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو به روش غر کردن در سمت راننده اعتراف کرد. 

سرهنگ امیری راد، کلانتر محله انقلاب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اعتراف وی پرونده تکمیل و متهم برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمال دیگر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
به خاطر سرقت اعدام شه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
اگه نیرو انتظامی بخواد میتونه خیلی مشکلات روحل کنه باز هم دستشون درد نکنه ازنیروی انتظامی کمال تشکررا دارم که برای امنیت کشور زحمت میکشن . ولی ریشه این همه بدبختی از فقره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
همون وسطه میدونه انقلاب بکشیدش بالا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
واقعا جای تقدیر و تشکر داره این حرکت پلیس گشت. حداقل توی اون محل دیگه دزدی کم میشه. متاسفانه اصلا شاهد همچین برخوردهایی در محلات دیگر نیستیم دزدها راحت هر کاری که میخوان میکنن. مثل محل خود ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
چه فایده چهار روز دیگه دوباره میاد این سری قشنگ تر و با فنون جدید که تو زندان یاد گرفته دیگه گیرهم شاید نیوفته
آخرین اخبار