سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:

بیشتر از قدرت رقبا روی توان خودمان حساب باز کردیم

ربیعی با انتقاد از میزبانی ضعیف ژاپنی ها گفت: ژاپن امکانات ضعیفی را ارائه داده است و این برای کشوری که قرار است میزبان بازی های المپیک 2020 باشد اصلا کارنامه خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:بیشتر از قدرت رقبا روی توان خودمان حساب باز کردیموحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ژاپن، به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:شب گذشته ساعت 9 شب، پس از 15 ساعت پرواز به توکیو رسیدیم. برای تحویل اتاق ها چندین ساعت معطل شدیم. هتلی که برای میزبانی مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا تدارک دیده شده است اصلا مناسب نیست. اتاق ها کیفیت و استاندارد لازم را ندارند همچنین امکانات رستوران و هتلی که برای ما در نظر گرفته شده است، تغذیه مناسبی برای وزنه برداران ملی پوش ایران ارائه نمی دهد. معتقدم در مقایسه با مسابقات بین المللی که در گذشته شرکت کرده بودیم، ژاپن برخلاف تصورات ما نسبت به این کشور پیشرفته آسیایی، امکانات ضعیفی را برای برگزاری و میزبانی این دوره از مسابقات ارائه داده است.

وی ادامه داد:مشکل بعدی فاصله نیم ساعته هتل تا محل تمرین و سالن مسابقه است که مسلما برای وزنه برداران خسته کننده خواهد بود.سالن مسابقات نسبتا شرایط خوبی دارد ولی سالن گرم کردن در یک پارکینگ ساختمان طراحی شده است و فکر نمی کنم خیلی اتفاق خوبی برای تمرین و گرم کردن وزنه برداران قبل از مسابقه باشد.

ربیعی در خصوص ارزیابی حریفان کشورمان در این دوره از مسابقات آسیایی گفت:بررسی هایی که در خصوص سایر تیم ها به عمل آوردم اینگونه به نظر می رسد ژاپن میزبان مسابقات با تیم کامل و نفرات خوب در رقابتها شرکت کرده و تیم های هندوستان، چین با قدرت پای به این مسابقات گذاشته اند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در خصوص شرایط  آمادگی ملی پوشان جوان تصریح کرد:وضعیت نفرات تیم مان نسبت به دو ماه قبل بهتر شده و امیدواریم با قدرت به مصاف حریفان خود برویم تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار