برتری دو تن از کارکنان منابع طبیعی آذربایجان غربی در جشنواره سفیران منابع طبیعی

دو تن از کارکنان منابع طبیعی استان در جشنواره سفیران منابع طبیعی کشوری رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی درنخستین جشنواره ی فرهنگی و ادبی سفیران منابع طبیعی که به همت سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شده بود، دوتن از همکاران اداره کل در این جشنواره حضور یافته و با ارسال آثارخود توانستند رتبه ی برتر در سطح کشور را کسب نمایند.

در این جشنواره آقایان محمد امین پور کارشناس مسئول جنگلکاری با رای هییت داوران در محور عکس رتبه اول کشوری را کسب کرد و حامد فروردین کارشناس یگان حفاظت در بخش عمومی این جشنواره موفق به اخذ لوح تقدیراز هییت داوران شد.

در مراسم اهداء لوح های تقدیر این همکاران مدیر کل منابع طبیعی گفت:هنر و هنرمندان اثرات بسیار خوبی را می توانند در ترویج فرهنگ منابع طبیعی داشته باشند. از این رو شما همکاران عزیز با هنر خود علی رغم وظایف محوله توانسته اید اثر ماندگاری را ایجاد کنید که شایسته تقدیر و قدردانی است.

وهاب زاده افزود:ما برای تببین جایگاه منابع طبیعی نیاز به اثرات ماندگار داریم و باید از هنر خلاق استفاده کنیم تا آحاد مردم از زوایای مختلف طبیعت بهره مند و آگاه شوند.هنر جایگاه ویژه ایی در ترویج منابع طبیعی دارد که جا دارد مسئولان ارشد در راس سازمان متبوعه در این زمینه بیش از پیش سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.