همدان؛

پلمپ 500 خانه مسافر غیر مجاز در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: 500 خانه مسافر غیر مجاز در همدان پلمپ شده است.

پلمپ 500 خانه مسافر غیر مجاز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: باید قواعد و قانونی برای فعالیت برای این اماکن در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: وجود خانه مسافرها برای ایجاد بازاریابی و کسب درآمد اقشار مختلف مردم پذیرفته شده است اما باید توجه داشت که کسی که مشتری خانه مسافر است، مشتری هتل نیست، اما باید بدانیم حاشیه فعالیت هتل‎ها با این خانه مسافرها مشترک است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان با اشاره به اینکه باید به سمت کیفیت کار و بهبود خدمات این خانه مسافرها حرکت کرد بیان کرد: وجود این مکان‎ها برای مسافران هم موجب درآمدزایی برای مردم است، از سوی دیگر این اماکن در اوج ورود مسافر می‎توانند کمک حال این موضوع برای رفاه بیشتر مسافران در همدان باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در ادامه با اشاره به اینکه بازار قدیمی شهرهای ملایر، همدان، نهاوند و تویسرکان در معرض تخریب است: اظهار داشت: باید برای بازسازی آن هر چه سریعتر اقدام شود.

علی مالمیر با بیان اینکه به دلیل عدم ساماندهی در حوزه گردشگری از این نقاط بهره‎ برداری مناسبی نشده افزود: به لحاظ خدمات این بازارها، تاریخ و تمرکز جاذبه گردشگری آن در همدان باید طرح ساماندهی بازار قدیمی همدان که توسط میراث فرهنگی آماده شده به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.