عابدینی: اگر حمایت نباشد نتایج خوبی کسب نمی‌کنیم

بازیکن تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت:‌ امکانات کمی داریم و اگر حمایت‌های لازم از تیم ملی صورت نگیرد نمی‌توانیم موفق باشیم.

عابدینی: اگر حمایت نباشد نتایج خوبی کسب نمی‌کنیممجتبی عابدینی شمشیرباز تیم ملی کشورمان در رشته سابر پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی سنگال در خصوص این مسابقات به خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: موفقیت در این مسابقات به دلیل بغضی بود که از پیش در گلوی من وجود داشت و آن هم به مسابقات المپیک برمی‌گشت.

من خواستم ثابت کنم که در المپیک حق من خورده شد، برای همین با شکست حریفان کره‌ای و آمریکایی که در المپیک با نا داوری مغلوب آنها شده بودم، توانستم به موفقیت برسم و اثبات کنم که حق من مدال بوده است حالا هم مدال خودم را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم.

وی در ادامه افزود: تیم ما عملکرد بسیار فوق العاده ای داشت و در همین مسابقات هم با وجود ناداوری‌ها نگذاشتیم تا حق ما خورده شود بلکه مردانه جنگیدیم و مدال طلا را کسب کردیم.

بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص حمایت از همه شمشیربازان ایرانی عنوان کرد: از نظر من حمایت‌ها خوب نیست و مسئولان باید بدانند  که اگر حمایت قاطعانه‌ای از ورزشکاران صورت نگیرد نتایج روز به روز بدتر می‌شود با این حال ما کم کاری نخواهیم کرد و با تمام توان تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

عابدینی در پایان گفت: مطمئن باشید کسب مدال طلا نخستین گام برای موفقیت در این رشته بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار