رشت؛

اجرای نمایش «کاروان عشق» در کربلا

نمایش «کاروان عشق» در موکب فرهنگی شهرداری رشت در کربلا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه چهار نمایش «نقل واقعه»، «روایت عشق»، «نسخه نو» و « مولای عشق» در ایام تاسوعا و عاشورا در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا شد گفت : هنرمندان گیلانی درصدد هستند که چکیده ای از این چهار نمایش را در قالب یک نمایش ترکیبی در کربلای معلی در اربعین امام حسین(ع) اجرا کنند.

علیرضا قانع با تاکید بر اینکه این نمایش ترکیبی با نام «کاروان عشق» اجرا می شود افزود: هنرمندان گیلانی در قالب یک گروه ۱۸ نفره این نمایش را اجرا می کنند.

وی گفت: در این نمایش چگونگی «شهادت حضرت عباس(ع)»، «شهادت علی اصغر(ع)»،» شهادت امام حسین(ع)» و گریزی از شهدای مدافع حرم روایت می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: نمایش «کاروان عشق» در موکب فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اجرا می شود و در این نمایش هنرمندان شاخص گیلان حضور دارند

وی با اشاره به اینکه محمد تجدد سرپرستی مجمع را بر عهده دارد افزود: این برای اولین بار است که هنرمندان گیلانی نمایش مذهبی را در خارج کشور اجرا می کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.