اردبیل؛

معرفی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی اردبیل

با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، «کریم نوروزی» به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل و «سید محسن قریشی» به عنوان دادستان جدید نظامی استان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان قضایی و دادستان نظامی جدید و سابق استان، به تعامل مطلوب این سازمان با نیروهای مسلح اشاره کرد.

عبدالله شاکری با تأکید به اینکه در راستای تلاش و کوشش بی‌شائبه این مجموعه و با وجود کمبود قاضی و نیروی انسانی پرونده اختلاس و رشوه وجود ندارد، افزود: علاوه بر این هیچ پرونده باقی‌مانده که موردبررسی قرار نگرفته باشد، نداریم.

وی با تأکید به اینکه تعداد پرونده‌ها از انگشتان دست هم کمتر است، ادامه داد: بخشی از اقدامات این مجموعه در سال‌های اخیر معطوف به تجهیز خانه‌های سازمانی و مهمان‌سراها بود.

رئیس سابق قضایی نیروهای مسلح استان گفت: خانه‌سازمانی به تعداد چهار واحد توسط این مجموعه به اتمام رسیده و علاوه بر این زمین به متراژ پنج هزار مترمربع در شهرک الهیه اختصاص یافته است تا به زودی ساختمان اداری مناسبی برای مجموعه احداث شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، رئیس ، سازمان ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.