برگزاری مسابقات سلاح های بادی آسیا با پول قرضی

فدراسیون تیراندازی بودجه ای برای انجام مسابقات سلاح های بادی در اختیار ندارند و باید این مسابقات را با پول قرضی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسابقات سلاح های بادی آسیا در حالی به میزبانی ایران از 13آذرماه آغاز می شود که فدراسیون تیراندازی هنوز نتوانسته هزینه های این مسابقات را تامین کند.

بر این اساس مسئولان فدراسیون تیراندازی تصمیم گرفتند طبق معمول با پول قرضی این مسابقات را برگزار کنند.

فدراسیون تیراندازی که پیش از این برای اعزام تیراندازان به مسابقات کسب سهمیه المپیک هزینه های زیادی را متقبل شده است و با پول قرضی ورزشکاران را به این رقابت ها اعزام می کرد که نتیجه آن بدهی 14 میلیاردی فدراسیون بوده است.

اکنون که مسابقات سلاح های بادی آسیا در فاصله کمتر از یک ماه در تهران برگزار می شود فدراسیون هنوز بودجه لازم برای این مسابقات را در اختیار نگرفته است و با توجه به تغییرات در وزارت ورزش مشخص نیست که این بودجه چگونه باید تامین شود.

تیراندازان همواره با مشکلات مالی مواجه است و تاکنون هم تدابیری برای حل این معضل به صورت کامل اندیشیده نشده است و معلوم نیست که تا چه زمانی مسئولان دست نیاز به سوی دیگران دراز کنند تا میزبانی در شان ورزش ایران برگزار کنند.

تغییر و تحولات در وزارت ورزش در این مقطع حساس مشکلات زیادی را برای تیراندازی به وجود آورده است.همین امر باعث شد که تا فدراسیون برای رفع مشکلات مالی با موانع زیادی رو به رو شود و به اجبار از طریق گرفتن وام روزگار بگذراند. 

به هر حال باید دید که سلطانی فر وزیر جدید ورزش و جوانان چه اقدام عاجلی برای حل معضلات تیراندازی در نظر دارد و آیا این فدراسیون را برای برگزاری این رویداد مهم همراهی می کند یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار