همدان؛

پرداخت مطالبات بازنشستگان همدانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: مطالبات بازنشستگان سال 93 و 94 همدان پرداخت شد.

پرداخت مطالبات بازنشستگان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیداسکندر صیدایی در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه مبلغی از اعتبارات مربوط به بازنشستگان ظرف دو هفته گذشته به خزانه استان واریز شده و در نخستین فرصت هزینه ‌می‌شود، اظهار داشت: بازنشستگان سال 93 و 94 به میزان رقم اعتباری تخصیصی و تقدم زمان بازنشستگی تا پایان شهریور 94، مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اساس در سازمان برنامه و بودجه بر شفافیت و هزینه درست منابع مالی است، گفت: پرداخت مطالبات مابقی بازنشستگان که از مهر ماه سال گذشته به بعد بازنشسته شده‌اند منتظر تخصیص اعتبار است ولی خوشبختانه این اعتبارات در بودجه دیده شده است.

صیدایی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش تعداد بازنشسته بسیاری داشته و با توجه به کلان بودن منابع موردنیاز، اعتبارات آن ملی دیده شده است، عنوان کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش در متمم بودجه سال 95 دیده شده و به حق خود می‌رسند.

وی با اعلام اینکه پول گندم‌کاران همدانی به طور کامل پرداخت شده است افزود: در بحث سلامت، تامین اجتماعی و بیمه‌ها بدهی دولت به وزارت بهداشت تامین شده و پرداخت خواهد شد.

وی درباره پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان همدان نیز گفت: رقم کلانی در این زمینه برای استان همدان در نظر گرفته شده که از متمم بودجه سال 95 تامین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از واگذاری 20 پروژه عمرانی نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: 103 پروژه عمرانی دولتی آماده واگذاری به بخش خصوصی بوده و خوشبختانه بخش خصوصی استقبال خوبی از این پروژه‌ها داشته است.

وی بیان کرد: برخی از وزارتخانه‌ها در زمینه واگذاری پروژه‌های عمرانی آنقدر توجیه هستند که مدیران استانی نباید نگران باشند که واگذاری پروژه‌های عمرانی در سطح ملی برای آنها مشکل ایجاد کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.