آخرین توقف کمپین‌های ترامپ و کلینتون در 9 ایالت آمریکا

کمپین‌های دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دوشنبه با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات، در 9 ایالت توقف کردند.

آخرین توقف کمپین‌های ترامپ و کلینتون در 9 ایالت آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، کمپین‌های «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات 2016 آمریکا و رقیب وی «هیلاری کلینتون،» از حزب دموکرات روز دوشنبه و با نزدیک شدن به روز موعود، در 9 ایالت توقف داشتند.

«باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، همسرش ،میشل اوباما، «بیل کلینتون،» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دخترش -چلسی کلینتون-  این نامزد دموکرات را در فیلادلفیا همراهی گردند. هیلاری کلینتون دوشنبه شب در پایان سخنرانی خود در فیلادلفیا اعلام کرد بهترین کار برای قدردانی از خانواده اوباما این است که فردا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند. وی در این خصوص گفت: «فردا ما با آزمون بزرگ زمان خود روبرو می‌شویم.»

وی همچنین از اینکه لحن سخنرانیها در کمپین با عصبانیت همراه بود، ابراز تأسف کرد. وی همچنین اظهار داشت در مناظره‌های انتخاباتی نشان داده که می‌تواند رئیس‌جمهور و فرمانده خوبی باشد.

این گردهمایی فرصتی برای خانواده اوباما بود تا از مردم خداحافظی کنند. میشل اوباما در این جلسه همسر خود را معرفی و اعلام کرد شاید این آخرین فرصتی باشد که می‌توان باراک اوباما را به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد. وی در این خصوص گفت:« شاید سخنرانی در اینجا آخرین و مهمترین کاری است که می‌توانم به عنوان بانوی اول، برای کشورم انجام دهم. ما فقط یک روز تا رقم زدن تاریخ خود فاصله داریم. اگر در خانه بمانیم و رأی ندهیم، رقیب هیلاری پیروز می‌شود و این پایان داستان خواهد بود.»

سپس باراک اوباما درباره دست‌آوردهای خود در دوره ریاست‌جمهوری‌اش سخنرانی کرد. وی گفت:« آمریکا من بار دیگر روی تو شرط می‌بندم...شرط می‌بندم اکثر آمریکایی‌ها به کسی که اقلیت‌ها و مهاجران را دست‌کم می‌گیرد و به آنها بدگمان است، رأی نمی‌دهند.»

دونالد ترامپ نیز 5 سخنرانی را در 5 ایالت و در دوازده ساعت ارائه داد. این نامزد جمهوری‌خواه کار خود را در جنوب شرقی آمریکا شروع  و در فلوریدا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و نیوهمپشایر توقف کرد. فرزندان ترامپ نیز در نهایت به وی پیوستند. ترامپ اعلام کرد با اینکه افراد زیادی کلینتون را همراهی می‌کنند، وی فقط فرزندانش را به همراه دارد و از این موضوع خشنود است. ترامپ نیز حامیانش را به شرکت در رأی‌گیری تشویق کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار