کرمان؛

کشف 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در راین و نرماشیر

با تلاش ماموران ناجا و با دستگیری 3 قاچاقچی، 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در راین و نرماشیر کرمان کشف و ضبط شد.

کشف 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در راین و نرماشیر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، باتلاش ماموران ناجا و با دستگیری سه قاچاقچی 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در راین و نرماشیر کرمان کشف و ضبط شد.

علی کشاورزی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش راین این فرماندهی در حین گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده، 49 کیلو و 850 گرم هروئین، 36 کیلو و 45 گرم تریاک و 105 گرم شیشه کشف و دو نفر را در این مورد دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به انتقال یک دستگاه خودرو به پارکینگ تصریح کرد: دو قاچاقچی دستگیر شده که یک نفر از آنان زن بود به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

عیسی امیری فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، هنگام گشت‌زنی در محور نرماشیر - بم به یک کامیون باری که در پارکینگ متوقف بود، مشکوک شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه مشخص شد، خودرو دارای جاساز مواد مخدر است که پس از انتقال به مقر انتظامی و در بازرسی از آن مقدار 14 کیلو و 550 گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

امیری تصریح کرد: پلیس نرماشیر در این عملیات یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.