گرگان؛

آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه سامرا از زبان معاون استاندار گلستان

آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا از زبان معاون استاندار گلستان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بنابر آخرین گزارشهای رسیده از کشور عراق، تنها نام یک گلستانی به نام "مرتضی کاظمی" در لیست مجروحان حادثه تروریستی سامرا قرار داشته و کلیه اخباری که تاکنون پیرامون شهادت هم استانی های ما در این حادثه منتشر شده، کذب است.

آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا از زبان معاون استاندار

علی اصغر طهماسبی افزود: مدیریت حج و زیارت استان، پیگیر وضعیت شهدا و مجروحین این حادثه هستند و تا کنون نام هیچکدام از هم استانی های عزیز ما در لیست شهدا قرار ندارد.

وی ادامه داد: علی رغم تمامی هشدارهای امنیتی به مردم، کلیه مجروحان و شهدای این حادثه، طبق اعلام سازمان حج و زیارت بصورت انفرادی و خارج از کاروانهای حج و زیارت به کشور عراق سفر کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه روند انتقال مجروحان این حادثه به کشور ادامه دارد، اضفه کرد: مرتضی کاظمی تنها مجروح گلستانی این حادثه هم اکنون در یکی از بیمارستانهای عراق تحت درمان است.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان تأکید کرد: هم استانی هایی که قصد حضور در مراسم اربعین و سفر به عتبات عالیات دارند، از سفر انفرادی و شخصی بپرهیزند و در قالب کاروانهای مجاز به کشور عراق عزیمت کنند.

در جریان دو انفجار تروریستی پیاپی که در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا رخ داد، متاسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح و شماری دیگر به شهادت رسیدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.