مشهد؛

استقبال از اربعین حسینی با «خیمه های معرفت»

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: جوانان ایده ‌پرداز با «خیمه‌های معرفت» به استقبال اربعین حسینی می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم‌پور به فراخوان ایده‌پردازی خیمه‌های معرفت با موضوع «فرهنگ و آموزه‌های قیام حسینی» اشاره کرد و افزود: نحوه برگزاری مراسم عزاداری، خدمات سازمان‌ها و نهادها به ویژه شهرداری مشهد برای ایام عزاداری و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه در چارچوب اهداف قیام عاشورا، از ریز موضوعات این فراخوان می‌باشد.
مشاور شهردار مشهد در امور جوانان اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت ایده‌ها در فراخوان ایده‌پردازی خیمه‌های معرفت پایان ماه صفر(دهم آذرماه) امسال است.
قاسم‌پور در ادامه گفت: علاقمندان به حضور در این مسابقه، علاوه بر امکان ثبت ایده‌ها در سامانه ایده‌شهر، می‌توانند ایده‌های خود را به گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به نشانی میدان تختی، خیابان صاحب الزمان یک، ساختمان شماره3 شهرداری مشهد تحویل دهند و یا آنها را از طریق سامانه پیامکی 30004554550586 ارسال نمایند.
وی  به جوایز این فراخوان اشاره کرد و افزود: به 14 نفر از شرکت‌کنندگان در این رقابت معنوی، کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات، قم و مشهد اهدا می‌گردد.
ایده ‌پردازان می‌توانند، ایده‌های خود را با موضوع فوق از طریق سایت ایده‌شهر به نشانی www.ideshahr.ir به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.