لرستان؛

پرداخت بیش از هزارو 700 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های دولتی لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان سهم بانک های دولتی در پرداخت تسهیلات در این استان را هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علی هادی چگنی با اشاره به اینکه بر اساس طرح «نیپاد» پیش بینی شده بود ۵۰ پروژه اقتصاد مقاومتی استان تا پایان شهریور امسال افتتاح شود، اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در استان از ابتدای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در لرستان تا کنون ۱۵۴ پروژه به بهره برداری رسید.
 
وی به اهم اقدامات انجام شده از ابتدای دولت تدبیر و امید در استان اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی بوستان آفتاب کوی فلسطین، کلنگ زنی سد مخزنی «تاج امیر» نورآباد، افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان، تامین زیرساخت های حمل و نقل ریلی، توسعه فرودگاه خرم آباد و ساخت آزادراه اراک – خرم آباد از جمله این اقدامات بوده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به پیگیری های استان برای تفویض اختیارات دستگاه های اجرایی ملی به واحدهای استانی اشاره کرد و افزود: در این راستا طی دو سال ۸۵ مورد مصوبه تفویض اختیار به دستگاه های اجرایی صورت گرفت.
 
 چگنی تشکیل کارگروه احیای ظرفیت های راکد را کار ابتکاری صورت گرفته در استان دانست و بیان داشت: در این کارگروه تا کنون ۴۱ جلسه برگزار شده که ۲۴۳ مصوبه داشته است و تا کنون ۱۷۸ مورد از این مصوبات اجرایی شده اند.
 
وی کل تسهیلات پرداختی توسط بانک های استان طی سال جاری را دو هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان برشمرد و افزود: سهم بانک های دولتی در پرداخت این تسهیلات هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان معادل ۸۱ درصد و سهم بانک های خصوصی تنها ۴۳۰ میلیارد تومان معادل ۱۹ درصد بوده است.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.