ساری؛

مشارکت دهیاران در احیا منابع آبی

دهیاران نکا در اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی در جلوگیری برداشت غیر مجاز شن و ماسه و تجاوز به بستر رودخانه مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا حاجیان مدیر امور منابع آب بهشهر و نکا در دومین نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان نکا گفت: تعدیل و اصلاح پروانه ، نصب کنتور هوشمند از برنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی است.

وی با بیان اینکه سفره تحت فشار که یک سفره استراتژیک محسوب می شود در سال های اخیر به علت برداشت غیر مجاز در معرض خطر افتاده است افزود: آب زیر زمینی در شرق استان افت یافته است و سبب شد تا این دشت جزء دشت های ممنوعه کشور قرار گرفت .

براری مشاور اجتماعی مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران نیز به ضرورت الزام فنی ، قانونی و حقوقی شرکت به انسداد چاه های غیر مجاز مضر به مصالح عمومی خواستار مشارکت دهیاران اشاره کرد و افزود : بر اساس برنامه تکلیفی امسال باید هزار حلقه چاه غیر مجاز با الویت در دشت های ممنوعه مسدود شود.

وی گفت : تعدادی از دهیاران آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کردند و برحضور تیم اطلاع رسانی در روستاها تأکید کردند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.