استاندار قزوین تاکید کرد:ترویج خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در دیدار با اعضای شورای دانش‌آموزی مدرسه آینده‌سازان گفت : خودباوری و اندیشه‌های سازنده‌ای که در دانش‌آموزان امروز وجود دارد ستودنی است و باید تقویت شود.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه آینده کشور در گرو دانش‌آموزان امروز است، اضافه کرد: دانش‌آموزانی که پذیرفته‌اند به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی به دیگر دانش‌آموزان مدرسه خود خدمت کنند و مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی را متقبل شده‌اند باید تشویق شوند.

همتی ادامه داد: دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی با قبول این مسئولیت خود را برای پذیرش مسؤولیت‌های سنگین‌تر و خدمت به انقلاب و مردم آماده می‌کنند.

وی بیان کرد: مسئولان موظف به شناسایی، کشف، تربیت و ترویج استعدادهای درخشان  دانش آموزان هستند تا این استعدادها در مسیر صحیح خود هدایت شده و به شکوفایی برسد.

وی با بیان اینکه از شما و سایر دانش‌آموزان استان قزوین می‌خواهم به این پرسش که «اگر جای استاندار بودید چه کارهایی را انجام می‌دادید؟» پاسخ دهید، یادآور شد: از میان پاسخ‌هایی که دانش‌آموزان به این سؤال می‌دهند بهترین پاسخ‌ها را انتخاب کرده و از آنان تقدیر می‌ شود.

 در ابتدای این  دیدار مدیرکل آموزش و پروش استان و مدیریت مدرسه آینده سازان به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مرکز آموزشی پرداختند و در ادامه برخی از دانش آموزان انتظارات و پیشنهادات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار