سامسونگ طراحی یک دستیار صوتی با هوش مصنوعی را در دستور کار دارد

سامسونگ برای جبران فروش ضعیف گلکسی نوت 7، در مدل آینده تلفن همراه گلکسی اس 8، از دستیار صوتی هوشمند استفاده خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، روز یکشنبه، شرکت سامسونگ اعلام کرد قصد دارد در تلفن‌همراه آینده‌اش – مدل گلکسی اس8 – از دستیار دیجیتالی با هوش مصنوعی استفاده کند. به نظر می‌رسد سامسونگ با این اقدام در تلاش است زیان‌های وارد شده از جانب تلفن‌های معیوب "گلکسی نوت 7" را جبران کند.

سامسونگ در ماه اکتبر (31 روز منتهی به 10 آبان) اعلام کرد شرکت "ویو لبز" را که در طراحی دستیار صوتی شرکت اپل – سیری – نیز نقش داشت، خریداری کرده است. سامسونگ قصد دارد از طراحی هوش مصنوعی شرکت ویو لبز استفاده کند و یک دستیاری صوتی بازطراحی کند که قابلیت استفاده در دستگاه‌های مختلف – از لوازم خانگی تا ابزارهای پوشیدنی – را داشته باشد.

سامسونگ بر موفقیت احتمالی تلفن همراه مدل گلکسی اس8 حساب کرده است. مشکل گرم شدن بیش از حد و آتش‌سوزی تلفن همراه مدل گلکسی نوت 7 موجب شد سود شرکت سامسونگ در 9 ماه منتهی به نیمه نخست سال 2017 به 5.4 میلیارد دلار کاهش یابد.

سامسونگ درباره دستگاه‌هایی که این دستیار صوتی با هوش مصنوعی را دریافت خواهند کرد اطلاعاتی منتشر نکرده است. این شرکت تنها اعلام کرده است این دستیار قادر است در برنامه‌های غیرسیستمی تلفن‌همراه گلکسی اس 8 نیز عملکرد مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار