رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه هایی که از جام حذفی انصراف دهند، 2سال حق شرکت در این مسابقات را نخواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان درباره کنارکشیدن ناگهانی تیم ها پیش از مسابقات جام حذفی بیان کرد: این اتفاق برای تیم های ما خیلی زشت است.ما دنبال این هستیم با چنین اتفاقاتی برخوردهای سفت و سختی داشته باشیم.

در نظر داریم  تیم هایی که کناره گیری می کنند دو سال از حضور در جام حذفی محروم شوند.

بهروان در مورد نحوه برگزاری جام حذفی نیز گفت: در نظر داریم در صورت امکان طوری برنامه ریزی کنیم که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

وی افزود: بیش از 100 تیم در قرعه کشی شرکت کردند.برای من عجیب است که چرا تیم های لیگ یکی که میزبان بودند از جام حذفی انصراف می دهند
البته شرکت تیم های لیگ برتری در مسابقات جام حذفی الزامی است.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا سهمیه ما برای لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است، تصریح کرد: جلسه به صورت رسمی 30 نوامبر (10 آذر) برگزار می‌شود اما عملکرد را گفته‌اند. به عنوان مثال کره در رده اول قرار دارد. در غرب آسیا امارات، ایران،عراق و ازبکستان است. بنابراین سهمیه‌ها پیش‌بینی شده است و عراق هم اصلا مجوز حرفه‌ای ندارد اما حتی شیخ سلمان به آنها تبریک گفته است. سهمیه عملکرد ما 2+2 است. با توجه به اینکه کویت تعلیق است و سهمیه‌ها از بالا داده می‌شود سهمیه ما 3+1 خواهد شد. عربستان و امارات 3+1 سهمیه  دارند و ما 2+2 اما با تعلیق کویت باید به ما یک سهمیه بدهند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه آیا نمی‌توان تیم‌هایی که از جام حذفی انصراف می‌دهند با محرومیت 2 ساله مواجه شوند، خاطرنشان کرد: ما طرحی داریم که می‌خواهیم هیأت رئیسه آن را تصویب کند. کمیته انضباطی بر اساس قانون می‌تواند تیم‌ها را جریمه کند اما بحث خسارت‌های معنوی هم مطرح است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین در مورد این که اگر نفت تهران و استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل هم قرار بگیرند، کدام یک میزبان خواهد بود، گفت: ما باید به بازی‌های قبل نگاه کنیم اما از همین حالا می‌توانم بگویم نفت تهران میزبان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار