بنی تمیم؛

اصفهان به تعهداتش عمل نکند جام کودک در تهران برگزار می شود

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه استانداری اصفهان تاکنون اقدامي براي برگزاری جام بین المللی روز کودک در این شهرنکرده است، به احتمال فراوان مسابقات در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی در راستای رشد و توسعه ورزش ملی ايران، كشتي، در سراسر کشور،  علاقمند به برگزاری رقابت های داخلی و بین المللی در تمامی استان ها می باشد.  
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه "جام بين المللي روز جهانی کودک" يكي از معتبرترین تورنمنت های بین المللی دنیا در رده سني نونهالان محسوب می شود،  فدراسیون کشتی به دنبال این بود که میزبانی این رقابت ها را با مشاركت یکی از استان های دارای سابقه و ظرفیت فني مناسب در رشته کشتی برگزار كند، و در نهایت تصمیم بر این شد که میزبانی این مسابقات را به اصفهان واگذار نماید.
 
بنی تمیم تصریح کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری های مکرر حضوري و مكتوب، در نهايت بدليل عدم اقدام اجرايي لازم از سوي استانداري محترم اصفهان تاکنون، بنظر مي رسد برگزاري رقابتهاي ياد شده در اين استان منتفي باشد. فدراسیون نمی تواند صرفا با اتکاء به توان محدود موجود در اختيار هيات كشتي و اداره كل ورزش و جوانان استان، چنين مسابقات بين المللي با اهميت و سنگيني كه بصورت تيم به تيم انجام  ميشود  را در اصفهان برگزار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی با توجه به سابقه درخشان كشتي در استان اصفهان، و علاقمندی مردم اصفهان به کشتی، و از سوی دیگر ،حمايت از برنامه های صورت گرفته برای پشتوانه سازی در كشتي اصفهان از سوي هيات كشتي اين استان، تصمیم داشت  "مسابقات بين المللي روز جهاني  کودک" را در این شهر برگزار كند، اما در صورت ادامه روند کنونی به احتمال فراوان مسابقات مذکور روزهای 26 تا 28 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.، و ما در این زمینه تا پايان ساعت اداري فردا(دوشنبه) صبر خواهيم كرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار