اردبیل؛

تامین بیش از هزار تن میوه شب عید در استان اردبیل

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تامین هزار و 600 تن میوه شب عید توسط این سازمان برای سال تحویلی نو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی در جلسه ستاد تنظیم بازار در راستای حمایت از تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صادر کنندگان، ساماندهی عرضه و تقاضا و جلوگیری از نوسانات افزود: به میزان 700 تن سیب درختی و 900 تن پرتقال استان تامین و در آستانه تحویل سال نو دربین مردم استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: به دلیل کیفیت بالایی که میوه های تولیدی استان در شهرستان مشگین شهر دارد مقرر شد میزان 700 تن سیب مورد نیاز از این شهرستان تامین شود و میوه پرتقال نیز از استان مازندران ترجیجاً شهرستان قائم شهر خریداری می شود.

پرتوی اضافه کرد: هیچ مشکلی در خصوص نگهداری از میوه های خریداری شده در داخل استان وجود ندارد زیرا سردخانه های اتمسفری استان مجهز به آخرین تکنولوژی و فن آوری نگهداری از این محصولات می باشد.

وی افزود: برای خرید میوه شب عید مردم استان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان لازم است که در این خصوص بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی تسهیلات مالی لازم در این خصوص را تامین خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تامین ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.