اردبیل؛

اعزام کاروان نیروهای انسانی اربعین حسینی اردبیل به کربلای معلی

با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل کاروان نیروهای انسانی موکبهای عزاداری اربعین حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار در مراسم اعزام کاروان نیروی انسانی موکبهای حسینی اردبیل اظهار داشت: همزمان با 5 صفر اعضای این کاروان در موکبهای امام رضا(ع) استان اردبیل که در دیوانیه عراق و مسیر سامرا برپا شده است در خدمت زئران حسینی خواهند بود و این کاروان با هدف ارائه خدمات به کربلای معلی اعزام می‌شود.

وی افزود: تمامی کسانی که در این کاروان هستند به خود افتخار می‌کنند که این فرصت را به دست آورده‌اند که در خدمت عزاداران حسینی باشند و این موکب با ارائه خدمات در دیوانیه عراق و مسیر سامرا مستقر خواهند شد که تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز زائران را فراهم کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: این نخستین بار است که به عنوان خادمان موکبهای عزاداری امام حسین(ع) به کربلا اعزام کننده داریم و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل توفیق شده است که در خدمت عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) باشیم.

هوشیار تصریح کرد: این کاروان به عنوان آخرین کاروان 47 نفری از نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به هموطنان در قالب موکب‌های عزاداری در دیوانیه و سامرای عراق حاضر شده و به ارائه خدمات خواهند پرداخت تا زائران امام حسین(ع) با هیچ مشکلی مواجه نشوند و دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی بیان کرد: کاروانهای کمکهای مردمی در چندین بخش طی چندین روز اخیر به ستاد اربعین ارسال شد تا بتوانیم با کمک‌رسانی مناسب برای زائران حسینی شرایط مطلوبی به وجود آوریم تا زائران حسینی بتوانند مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی را به خوبی پیمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.