شیراز؛

حضور 6 نشریه فارس در نمایشگاه مطبوعات کشور

شش موسسه مطبوعاتی و نشریه استان فارس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور، شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی رئیس کارگروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در این نمایشگاه موسسه مطبوعاتی خبر جنوب، موسسه مطبوعاتی عصر مردم، روزنامه افسانه، هفته نامه افسانه گراش، هفته نامه نی ریزان فارس و پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شرکت دارند.
وی بیان کرد: حضور رسانه های فارس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور با اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری و نشست های تخصصی همراه است، و در این نمایشگاه از کتاب مقدمات روزنامه نگاری جدیدترین نوشته سیروس رومی پیشکسوت روزنامه نگاری فارس رونمایی می شود.
سهرابی با بیان اینکه استان فارس در حال حاضر با بیش از 300 رسانه مکتوب و آنلاین از جمله استان های در حوزه رسانه است، افزود: از این تعداد هم اکنون 197 نشریه مکتوب از جمله هفت روزنامه، 180 هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، فصل نامه و سالنامه و 49 پایگاه خبری و شش خبرگزاری در استان مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها در پنج سال گذشته نشریات مکتوب پنج برابر، خبرگزاری های استان شش برابر و پایگاه های خبری 50 درصد افزایش داشته است.
گفتنی است، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور 900 نشریه از سراسر کشور حضور دارند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار