ترامپ بهتر است یا کلینتون؟

ترقی: ترامپ و کلینتون در مورد دشمنی با ایران اتفاق نظر دارند

عضو حزب موتلفه گفت: با توجه به مواضعی که کلینتون و ترامپ علیه جمهوری اسلامی گرفتند، طبیعتا انتخاب هر یک از آنان برای ایران «بد» است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون رفتار کلینتون و ترامپ با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ایران اظهار داشت: با توجه به مواضعی که هر دو علیه جمهوری اسلامی گرفتند، طبیعتا هر دو برای ایران «بد» هستند.

وی با بیان اینکه مواضع دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که آنان در دشمنی با کشورمان اتفاق نظر دارند، اظهار داشت: هدف ترامپ و کلینتون، مهار قدرت کشورمان و جلوگیری از گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

عضو حزب موتلفه ادامه داد: نگاهی به مناظرات ترامپ نشان می‌دهد که وی بیشتر توجه‌اش معطوف به حل مسائل داخلی آمریکا است و بهای چندانی به مسائل بیرونی و سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه دموکرات‌ها توجه چندانی به مسائل داخلی کشورشان ندارند، تصریح کرد: دموکرات‌ها به طور مستمر به دنبال دخالت در مسائل کشورهای دیگر، بحران‌سازی‌های بین‌المللی و متوجه کردن مردم به مسائل خارجی آمریکا هستند تا خیلی از مسائل داخلی سر در نیاورند.

ترقی با اشاره به اینکه عملکرد ترامپ می‌تواند کاهش دخالت‌های آمریکا در مسائل ایران را به همراه داشته باشد، اظهار داشت: استراتژی سران آمریکا و عناصر پشت پرده آن، دخالت در مسائل داخلی کشور ما است که نقش دموکرات‌ها در این زمینه پررنگ‌تر از جمهوری خواهان است.

عضو حزب موتلفه با تاکید بر اینکه هر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بدعهدی و عدم پایبندی به برجام را دنبال می‌کنند، گفت: دموکرات‌ها این سیاست را با روش سوق دادن تحریم‌ها به موضوعات حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دنبال می‌کنند ولی جمهوری‌خواهان به کل نیازی به بهانه‌های این‌چنینی و تغییر چهره ندارند چرا که در کل با برجام مخالف هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار