یاسوج؛

پرداخت 38 میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی درگچساران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امیدگچساران 38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بازید از کارگاه تولید زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای در گچساران با بیان اینکه این تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی،کشاورزی،صنعتی و خدماتی به بیش از 130 متقاضی پرداخت شدگفت: این تسهیلات زمینه اشتغال پایدار برای 200 نفر در گچساران فراهم کرده است.


حسن پور مهمترین اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید را شناسایی طرح‌های موفق، افراد و روستاهای توانمند در زمینه اشتغالزایی پایدار و حمایت مالی از آنها اعلام کرد.


وی اجرای طرح‌های مشارکتی، مشارکت روستاییان در طرح‌های اقتصادی با هدف ارتقا درآمد آنها و اشتغالزایی را از دیگر برنامه‌های صندوق اعلام کرد و افزود: همچنین این صندوق از طرح‌های گردشگری و صنایع دستی حمایت می‌کند.


مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای 70 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد به متقاضیان این رشته در دوگنبدان پرداخت شد.


حسن پور افزود: 30 میلیون ریال از این تسهیلات برای آموزش و توانمندسازی و تهیه ابزارآلات و 40 میلیون ریال نیز بابت خرید طلا به علاقمندان پرداخت میشودکه تا پایان دوره تولید به عنوان سرمایه در گردش استفاده می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.