سهم 2 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه علوم تحقیقات از کل بودجه

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه واحد علوم تحقیقات گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه واحد علوم تحقیقات هرگز کاهش نیافته و میزان دو درصد از کل بودجه شهریه دانشجویان است.

محمد قهدریجانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه واحد علوم تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات فرهنگی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در اجرای برنامه‌های فرهنگی همیشه پیشگام است و با توجه به کاهش دانشجو هیچگاه بودجه فرهنگی کم نشده است و برنامه‌ها طبق دفترچه زمان‌بندی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد:‌ برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان این دانشگاه براساس فرمایشات رهبری و تاکید ایشان به این مسئله به صورت منظم طبق جدول زمانبندی با موضوعات مختلف و با هدف رفع شبهات روز دانشجویان انجام می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه واحد علوم تحقیقات عنوان کرد: برگزاری جلسات نقد و اندیشه ویژه استادان این دانشگاه با هدف ارائه راهکارهای تربیتی و علمی در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود که این جلسات نقد و بررسی با استقبال گسترده استادان روبرو شده است.

وی ادامه داد: بودجه فرهنگی از محل شهریه دانشجویان تامین می‌شود و میزان آن 2 درصد از کل بودجه دانشگاه است و کارهای فرهنگی یکی از اولویت‌های اصلی این دانشگاه محسوب می‌شود.

قهدریجانی تأکید کرد: مسئله سبک زندگی اسلامی و خانواده پایدار با توجه به ممنوعیت رهبری به صورت جدی در این دانشگاه انجام می‌شود و در راستای همین مسئله همایشی در آذر ماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته‌های مختلف به صورت تخصصی و علمی در راستای همایش علمی سبک زندگی و خانواده پایدار ایجاد شده و حتما در این راستا مقالات زیادی به این همایش فرستاده شده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه واحد علوم تحقیقات گفت: جشنواره ملی نماز برای آشنایی بیشتر دانشجویان کارمندان و استادان با آثار نورانی نماز در این دانشگاه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار