لرستان؛

پلمپ یک مرکز درمانی در خرم آباد

مرکز درمانی این سینای منطقه ماسور خرم آباد بدلیل آنچه که عدم پرداخت عوارض و رعایت نکردن الزامات شهری عنوان شده است توسط شهرداری پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شهردارمرکزی خرم آباد گفت: این مرکز درمانی بدون توجه به اخطارهای شهرداری و بدون داشتن پارکینگ موجب بروز مزاحمت و مشکلاتی برای همسایگان خود شده بود.

عیدی بیرانوند با بیان این که این مرکز درمانی عوارض خود را نیز پرداخت نکرده افزود: عدم رعایت الزامات قانون شهرسازی از جمله پارکینگ موجب پلمپ این کلینیک شده است.

شهردار منطقه سه خرم آباد گفت: این مرکز مجموعه ای از تخلفات از جمله تخلفات ساختمانی، حذف پارکینگ، کاربری غیرمرتبط و تفکیک غیرمجاز دارد.

پارکینگ است که موجب اعتراض افراد ساکن در محل شده است.

به گفته وی علیرغم اخطارهای چندین ساله شهرداری به این مرکز برای ایجاد پارکینگ اما در نهایت رای پلمپ آن در کمیسیون ماده 100 صادر شد.

بیرانوند گفت: عوارض این کلینیک در رای اولیه بیش از 10 میلیارد ریال بود که در نهایت به 2 میلیارد ریال کاهش یافت اما مالک از پرداخت این مبلغ نیز تمرد می کند.

وی افزود: برخی کارگران شهرداری 6 ماه حقوق نگرفته و مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی دارند در حالی که برخی از پرداخت عوارض که محل اصلی درآمد شهرداری است امتناع می کنند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: مجوزهای اولیه برای تاسیس مراکز درمانی با توجه به استاندارهای بهداشتی و درمانی صادر می شود و دانشگاه نقشی در مجوزهای شهرسازی این اماکن ندارد.

دکتر پیمان آسترکی گفت: مرکز درمانی ماسور متعلق به بخش خصوصی است و دانشگاه علوم پزشکی تنها تعهدات درمانی آن را دنبال و بررسی می کند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار