اردبیل؛

ثبت نام 170 هزار خانوار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۷۰ هزار خانوار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و این طرح ملی همچنان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ داود شایقی افزود: سرشماری حضوری نفوس و مسکن که از 28 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شده همچنان ادامه دارد و تاکنون 170 هزار خانوار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 14 روز از سرشماری حضوری نفوس و مسکن گذشته٬ گفت: همکاری و مشارکت مردم اردبیل با ماموران سرشماری رضایت‌بخش بوده و انتظار می‌رود تا پایان مهلت مقرر شده این سرشماری در مناطق مختلف اردبیل به اتمام برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 40 درصد خانوارهای اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم نشان دهنده آمار خوبی بوده و انتظار می‌رود تا 28 آبان ماه سرشماری نفوس و مسکن به طور کامل در استان اردبیل اجرا شود.

شایقی افزود: ماموران سرشماری نفوس و مسکن با حضور به موقع در درب منازل خانوارها با حضور کاهش دما و سردی هوا گام بزرگی در توسعه و پیشرفت برنامه‌ریزی منطقه داشته‌اند و البته در این زمینه تمامی مردم نیز همکاری همه‌جانبه با ماموران سرشماری داشتند که در نتیجه این همکاری در اجرای روند سرشماری نفوس و مسکن نقش مهی داشته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 800 خانواده غایب در سرشماری حضوری نفوس و مسکن در اردبیل وجود دارد که نیاز است این خانواده‌های غایب با شماره‌ای که در درب منازل نوشته می‌شود تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن به ارائه اطلاعات بپردازند تا بتوانیم طرح سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل را با موفقیت اجرا کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: سرشماری نفوس و مسکن استان اردبیل با بارش برف اخیر برای ماموران سرشماری بسیار سخت و دشوار بود٬ ولی با این حال این ماموران دست از خدمت بی‌منت خود برنداشتند و با عشق و انگیزه مضاعف به جمع‌آوری اطلاعات پرداختند.

شایقی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از اهمیت بسیار بالایی در مناطق مختلف کشور برخوردار است و به همین دلیل انتظار می‌رود عموم مردم در این اقدام جمعی مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت کشور را به وجود آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.