اصفهان؛

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی اصفهان در روز فرهنگ عمومی

بمناسبت 15 آبان روز فرهنگ عمومی، عضویت در کتابخانه های عمومی اصفهان، رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: همزمان با ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و 15 آبان روز فرهنگ عمومی، کتابخانه های عمومی در استان اصفهان طرح عضویت رایگان را اجرایی خواهند کرد.

امیر هلاکویی اظهار کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی در طول سال، طرح عضویت رایگان 15آبان ماه در تمامی کتابخانه های عمومی اصفهان اجرا می شود.

وی عرضه و نمایش دستاوردها و خدمات نوین در کتابخانه های عمومی و نیز در اختیار قرار دادن منابع مفید کتابخانه های عمومی را یکی از مهمترین اهداف کتابخانه ها در این رویداد مهم فرهنگی بیان کرد و گفت : امروز در کتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای مطالعه، با راه اندازی بخش ویژه خدمات رایانه ای و نیز بخش ویژه کودک بستر های رشد علمی براحتی امکان پذیر شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در روز 24 آبان ماه خبر داد و افزود : به مناسبت 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی استان رایگان خواهد بود.

275 کتابخانه عمومی در استان اصفهان هم اکنون بالغ بر 200 هزار عضو فعال دارد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.