معاون صدا از برنامه‌ساز رادیو ایران تقدیر کرد

به دنبال کسب عنوان بهترین برنامه در بخش تعاملی جشنواره ABU نسرین آبروانی معاون صدا از برنامه‌سازان رادیو ایران تقدیر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال افتخارآفرینی برنامه‌سازان رادیو ایران در جشنواره‌ها و همایش‌های داخلی و خارجی وبه ویژه کسب عنوان بهترین برنامه در بخش تعاملی جشنواره ABUکه یک رقابت جهانی محسوب می شود، نسرین آبروانی معاون صدا از برنامه سازان این شبکه تقدیر کرد.

آبروانی با اشاره به مراحل دشوار داوری در جشنواره ای مثل ABU که یک برنامه باید با گذر از مراحل مختلفی به داوری آن برسد گفت: گذشته از این سختی ها که در چنین جشنواره‌هایی وجود دارد، برنامه سازان ما تلاش مضاعفی را هم به کار می‌بندند زیرا آنها با وجود کمبودهای مالی و کاستی امکانات تلاش می کنند و می توانند به اوج موفقیت برسند.

آبروانی افزود: کسانی مثل آقای معصومی در حکم عباس کیارستمی هستند که می توانند نگاه جهانی را به این سو هدایت کنند.

بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران هم که در این نشست صمیمی حضور داشت درباره این موفقیت رسانه ای گفت: کار در رادیو به صورت گروهی شکل می‌گیرد و تیم سازنده این اثر ، فضایی را فراهم می کنند تا تهیه کننده بتواند گل نهایی را بزند و موفقیت را به ارمغان بیاورد. کارهایی از این دست نشان‌دهنده پیوستگی در بین برنامه سازان عوامل و مدیران است که با بررسی ایده ها و ساخت برنامه و نقد چند باره آن شکل می‌گیرد.

وی با تشکر از حضور خانم آبروانی، بر حل دغدغه های شغلی برنامه سازان تاکید کرد.

در این جلسه حسین معصومی برنده ABU نیز از همفکری و حمایت ها برای شکل گیری اثر هنری خود تشکر کرد و یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه اظهار نمود که موفقیت آقای معصومی در جشنواره ABUخون تازه ای را در روح برنامه سازی جاری کرده و شور و نشاط تازه ای در بین برنامه سازان ایجاد کرده است.

برخی از برنامه سازان رادیو ایران هم به این جمع اضافه شدند و با معاون صدا تبادل نظر کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار