حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بیش از سه میلیون ایثارگر در کشور وجود دارد/ کمیته احراز وظیفه بررسی کسب عنوان شهید را دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر ایثارگر در کشور وجود دارد که برای ارائه خدمات به آن‌ها با محدودیت‌هایی روبه رو هستیم.

بیش از سه میلیون ایثارگر در کشور وجود دارد
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دور ماندن بنیاد شهید و امور ایثارگران از مسائل جناحی و سیاسی، مسئولان این سازمان در تلاش برای خدمت رسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  هستند و در این زمینه مشورت با اعضای جامعه ایثارگری را مد نظر قرار داده‌اند که در این راستا می توان به اهمیت حضور و نقش چشمگیر فرزندان شهدا در بنیاد شهید و سازمان‌های وابسته با توجه به ضرورت جذب اعضای جامعه ایثارگری اشاره کرد.

وی درباره اصلاح قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران افزود: بر این اساس جلساتی با حضور فرزندان ایثارگر و شاهد برای دائمی شدن قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، برگزار شد که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در روزهای قبل این قانون را دائمی اعلام کرد.

شهیدی در ادامه تصریح کرد: به دلیل دائمی شدن این قانون که به نفع ایثارگران است در تلاش هستیم تا با برگزاری نشست‌هایی با نمایندگان مجلس، اصلاحاتی در این باره به طور مشترک میان مجلس و بنیاد شهید انجام شود و امیدواریم پس ار تصویب نهایی آن در مجلس شورای اسلامی، برای اجرایی شدن به بنیاد ابلاغ شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: کمیته احراز در بنیاد شهید وظیفه دارد تا شرایط افرادی که شهید یا جانباز می‌شوند را برای کسب عنوان شهید بررسی کرده تا بتوانند از شرایط و خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار