کرمانشاه؛

برگزاری نشست انتخابات تعیین هیات مدیره خانه مطبوعات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: انتخابات تعیین هیات مدیره خانه مطبوعات استان، شنبه 15 آبان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ابراهیم رحیمی زنگنه گفت:صدوقی سها  از شخصیت‌های برجسته فلسفه کشور در این نشست حضور دارد.مدت فعالیت هیات مدیره دوره قبل خانه مطبوعات کرمانشاه به پایان رسیده و باید با برگزاری انتخابات، دوره جدید آن آغاز شود.

وی محل برگزاری این انتخابات را نیز تالار شهید آوینی اعلام کرد و گفت: از افراد واجد شرایط(اعضای خانه مطبوعات) تقاضا داریم در انتخابات حضور داشته باشند.

رحیمی زنگنه در خصوص شرط داشتن بیمه برای خبرنگاران جهت عضویت در این تشکل، اظهار کرد: این شرایط مربوط به اساسنامه و البته کشوری است و ما تعیین کننده آن نیستیم.

این مسئول معتقد است، شرط بیمه به این دلیل لحاظ شده که صاحبان رسانه موظف شوند خبرنگاران خود را بیمه کنند که البته یارانه بیمه پرداختی هم از سوی وزارت به آنها پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نشت علمی معرفی ویژگی‌های شخصیتی و فلسفی چهره برجسته فلسفه استان کرمانشاه "میرزاحسن کرمانشاهی" خبر داد و گفت: این نشست روز یکشنبه (16 آبان) از ساعت 10 صبح در تالار "وحدت" کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.