رجبی:عده ای با پورحیدری سلفی می گرفتند تا معروف شوند/به جامعه فوتبال و استقلالی ها تسلیت می گویم

پیشکسوت باشگاه استقلال، درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت و از افرادی که در زمان بیماری وی عکس سلفی می گرفتند انتقاد کرد.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری و تسلیت به بازماندگان آن مرحوم اظهار کرد: از شنیدن خبر فوت منصور خان بسیار ناراحت شدم، ما قدر انسان بزرگی مانند پورحیدری را در زمان حیات وی ندانستیم. عده ای هنگامی که یک پیشکسوت دچار بیماری می شود تازه به یاد او می افتند و به بیمارستان می روند و عکس سلفی می گیرند سپس آن را در فضای مجازی منتشر می کنند و برای مطرح کردن خود از آن پیشکسوت مایه می گذارند.


وی افزود: پورحیدری به حق واقعی خود در فوتبال نرسید و مسئولان آن طور که باید از زحمات او قدردانی نکردند، امیدوارم با روی کار آمدن مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش، سازمان و یا تشکیلاتی برای رسیدگی به دغدغه های پیشکسوتان ایجاد شود تا بلکه بتوانیم بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم، زیرا به نظر من جامعه ای پویاست که هم به جوانان اعتماد کند و هم به پیشکسوتان خود احترام بگذارد.



رجبی همچنین ادامه داد: خانم شجاعی همسر منصور پورحیدری همیشه در سخت ترین شرایط در کنار او بود و در دوران بیماری وی رنج و سختی زیادی کشید.
من از صمیم قلب فقدان منصور پورحیدری را به جامعه فوتبال کشور و به ویژه هواداران استقلال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و امیدوارم از این پس برای پیشکسوتان ورزش کشورمان اهمیت بیشتری قائل شویم. به قول شاعر قدر آیینه بدانیم چو هست،نه در آن وقت که افتاد و شکست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار