اشرف‌غنی برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت غور رفت

اشرف‌غنی برای عرض تسلیت به خانواده‌های حادثه اخیر ولایت غور و بررسی وضعیت عمومی امنیتی این ولایت رفت.

اشرف‌غنی برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت غور رفت
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر رسانه‌های ریاست جمهوری افغانستان امروز (جمعه 14 عقرب) با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور غنی برای عرض تسلیت به خانواده‌های حادثه اخیر ولایت غور و بررسی وضعیت عمومی امنیتی این ولایت، پیش از ظهر امروز به غور رفت.

وی ابتدا در یک نشست امنیتی در آن ولایت شرکت کرد و گزارش کارکردهای مسئولان امنیتی ولایت غور را شنید.

مسئولان امنیتی این ولایت در خصوص پلان‌های اجراشده، اقدامات و تدابیر امنیتی در ولایت غور گزارش مفصل ارائه کردند و به رئیس‌جمهور اطمینان دادند که نیروهای امنیتی و دفاعی با تمام توان به‌منظور تأمین امنیت و آرامش مردم غور تلاش‌های همه‌جانبه خواهند کرد و به‌هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال در امنیت و آرامش مردم را نخواهند داد.

آقای غنی پس از شنیدن گزارش کارکردهای مقام‌های امنیتی این ولایت، بر تحرک و تشریک مساعی بیشتر میان نیروهای امنیتی و دفاعی جهت مبارزه با دهشت افگنی تأکید کرد و به این مقام‌ها دستور داد تا به خاطر تأمین امنیت مردم این ولایت از تمام امکانات استفاده نمایند و نگذارند شماری از افراد تروریست باعث اخلال نظم و آزار مردم غور گردند.

قرار است رئیس‌جمهور کشور در این سفر، با خانواده‌های شهدای حادثۀ اخیر و متنفذین ولایت غور به‌گونۀ جداگانه دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار