ساری؛

ایجاد منطقه آزاد تجاری دروازه ای جدید برای رونق اشتغال

ایجاد منطقه آزاد تجاری توسعه و پیشرفت مازندران را موجب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به تصویب ایجاد منطقه آزاد مازندران در شورای عالی منطقه آزاد کشور بعنوان اتفاقی خجسته گفت: باید تلاش شود ایجاد این منطقه فقط موجب نام و صرفه ی اقتصادی برای افرادی خاص نباشد و با اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری زمینه های توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تبدیل مازندران به منطقه آزاد گفت: تبدیل مازندران به منطقه آزاد زمینه‌سازی رفع بیکاری استان شود.

حجت الاسلام محمد قاسمی افزود: با تبدیل شدن مازندران به منطقه آزاد باید بتوانیم بیکاری را از استان دور کنیم و صرفا تبدیل به صرفه اقتصادی برای افراد خاصی نشود.

وی بابیان اینکه ملت ایران به نظام استکبار جهانی هیچ اتکایی ندارد گفت: جوانان و دانش آموز دیروز و امروز ایران اسلامی با فرهنگ عاشورایی و حسینی هیچگاه تن به مذلت نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون به درجه اقتدار و شکوفایی در عرصه بین المللی رسیده است، افزود: ملت ایران که خون‌های بسیاری را برای دفاع از تمامیت ارضی و اسلام نصیب نظام کرده به آسانی تسلیم استکبارگران در پای میز مذاکره نمی‌‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز ملی مازندران در 14 آبان گفت: باید نسبت به معرفی آداب و رسوم این روز بزرگ در استان و کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران خاستگاه شیعه و نخستین حکومت علویان بوده است، افزود: مازندران از حیث تاریخی، آداب و رسوم و سنن هنوز به مفهوم واقعی خود به جامعه شناسانده نشده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه سالار شهیدان همواره تشنه معرفی ارزش‌های دینی بوده است، گفت : استکبار جهانی چشم دیدن ابهت و اقتدار ایران اسلامی را ندارد.

تجمع لبیک یا حسین زائران اربعین نیز پیش از نمازجمعه امروز در مصلای امام خمینی ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار