اصفهان؛

از ابتدای سال 10 هزار ورزشکار کاشانی بیمه شده‌اند

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: نمایندگان کاشان درسال جاری در رشته‌های کشتی، بسکتبال، هندبال، و رشته فوتبالدستی درسطح اول رقابت‌های کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلامیان نژاد اظهار کرد: تیم والیبال کاشان در دسته اول کشور، تیم فوتبال بزرگسالان درلیگ دسته دو و شرکت دو تیم فوتسال در لیگ دو این رشته ورزشی از دیگر رشته‌های پرطرفدار ورزشی در رقابت‌های ورزشی کشور هستند.

وی با بیان اینکه هندبال کاشان با در اختیار داشتن ملی پوشان از مدعیان قهرمانی کشورمحسوب می‌شود، افزود: دررشته فوتبالدستی که جزو ورزش‌های همگانی محسوب می‌شود کاشان باید در 28 آبان ماه در دور رفت در اراک با حریفانش دیدار کند.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال کاشان پس از دو بازی خارج از خانه اولین دیدار خانگی خود را روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌کند و رقابت‌های هندبال کشور نیز از 21 آبان آغاز می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت 45 هیات ورزشی در رده آقایان و بانوان در این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 10 هزار ورزشکار کاشانی در رشته‌های مختلف ورزشی بیمه شده‌اند.

سلامیان نژاد سرانه ورزشی کاشان را حدود 45 سانتی متر ذکر کرد و افزود: از این مقدار 20 سانتی متر متعلق به اداره ورزش و جوانان است که 15 سانتی متر آن روباز و پنج سانتی متر دیگر سرانه ورزشی سرپوشیده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه پنجم توسعه حد استاندارد سرانه ورزشی هر فرد یک متر و 20 ساننی متر تعیین شده است، خاطرنشان کرد: در صورت همکاری سایر دستگاه و ارگان‌های کاشان در ایجاد زیرساخت‌ها سرمایه گذاری خوبی در پیشرفت در ورزش حرفه‌ای انجام خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار