اقتصاد در هفته ای که گذشت؛

از توزیع سود سهام عدالت تا آخرین وضعیت امحاء خودروهای لوکس

بسته اقتصادی این هفته به جزئیات و چگونگی توزیع سود سهام عدالت و آخرین وضعیت امحاء پورشه های قاچاق پرداخته است.

به گزارش خبرنگار  اقتصاد گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از مهمترین اخبار حوزه اقتصادی در هفته گذشته می توان به بیکاری ناقص 7.8 درصد جمعیت فعال اقتصادی کشور، بررسی جزئیات امحای خودرو های لوکس و مشخص شدن سرنوشت سهام عدالت در سال آینده اشاره کرد.

در این هفته  بانک های بزرگ دو کشور چین و بلژیک آمادگی خود برای توسعه همکاری های بانکی با کشور ایران را در دوران پسابرجام اعلام کردند؛ همچنین مسئولان سیستم بانکی کشور نیز ضمن تشریح شرایط فعلی اقتصاد ایران و بهبودهای حاصل شده در دوران پساتحریم، آمادگی سیستم بانکی ایران را برای پذیرش سرمایه گذاری مطمئن خارجی تشریح کردند.

لازم به ذکر است ابلاغ دستورالعمل حسابداری اوراق تسویه خزانه و اوراق اجاره و مشارکت بیش از 11 میلیون خانوار  در سرشماری حضوری نفوس و مسکن از دیگر اخبار مهم این حوزه بوده است.


بر اساس گزارش مرکز آمار،88.2 درصد خانوارها به رادیو، 99.3 درصد به تلویزیون، 98.7 درصد به تلفن، 57.4درصد به رایانه، 55.5 درصد به اینترنت دسترسی دارند.
بسته در حال تکمیل/



براساس اطلاعات مرکز آمار، 7.8 درصد جمعیت فعال اقتصادی کشور دارای اشتغال ناقص و 9.33 درصد از جمعیت بیکاران 19 ماه خود را در وضعیت بیکاری سپری کرده اند.


رئیس سازمان فروش اموال تملیکی گفت: بحث امحای خودروهای پورشه قاچاق منتفی شده است.
بسته در حال تکمیل/



حسین قضاوی ضمن تشریح شرایط فعلی اقتصاد ایران و بهبودهای حاصل شده در دوران پساتحریم، آمادگی سیستم بانکی ایران را برای پذیرش سرمایه گذاری مطمئن خارجی در کشور اعلام کرد
بسته در حال تکمیل/



بر اساس گزارش مرکز آمار ایران شاخص کل قیمت تولیدکننده نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در تابستان امسال نسبت به تابستان سال قبل ۴.۴۱ درصد افزایش یافته است.


معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور از ابلاغ دستورالعمل حسابداری اوراق تسویه خزانه و اوراق اجاره خبر داد.
بسته در حال تکمیل/



نخست وزیر ایالت فلاندر بلژیک در ملاقات با رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از آمادگی بانک های این کشور برای توسعه همکاری های بانکی با کشورمان خبر داد.


رییس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران وعده قرارگرفتن سود سهام عدالت در اختیار مشمولان سهام را از سال آینده داد.
بسته در حال تکمیل/


رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت 11 میلیون و 200 هزار خانوار که شامل 37 میلیون و 400 هزار نفر تا 10 صبح امروز( 13 آبان ماه) خبرداد.



انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار