فرهادی: نحوه جدایی از ذوب آهن ناراحتم کرد

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز گفت: 13 سال بی حاشیه در ذوب آهن بازی کردم اما نحوه جدایی ام از این تیم، برایم ناراحت کننده است.

فرهادی: شکل جدایی از ذوب آهن ناراحتم کرد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اسماعیل فرهادی درباره شکست اکسین مقابل ذوب آهن گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و با تجربه است. هر 2 تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و مسابقه زیبایی برگزار شد. 

وی افزود: در نیمه اول با فرصت‌هایی که به دست آمد می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم اما از موقعیت های خود استفاده نکردیم و آن ها را با بد شانسی از دست دادیم. در نیمه دوم هم ذوب‌آهن بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بود و موفق شد به مرحله بعد برود.


این بازیکن اصفهانی که سال ها با پیراهن ذوب آهن به میدان رفته در مورد این که آیا فکر می کرد روزی در شهری مثل کرج مقابل ذوب آهن قرار گیرد، تصریح کرد: در فوتبال هیچ فردی از آینده‌اش خبر ندارد. برای نخستین باری بود که مجبور شدم مقابل ذوب آهن بازی کنم و خوشحالم که اکسین نمایش خوبی برابر تیمی که در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عنوان دار است و از نفرات خوبی بهره‌می‌برد، ارائه کرد. تیم ما یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فرهادی درمورد نحوه جدایی خود از ذوب آهن، بیان کرد: از شیوه رفتنم ناراحت هستم، از سال 80 به مدت 13 سال در ذوب‌آهن بودم و علاوه بر زدن گل‌های حساس، حاشیه‌ای نداشتم و همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم. فکر نمی‌کردم اینگونه از ذوب‌آهن بروم.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز در پایان خاطر نشان کرد: البته امروز تنها انگیزه‌ام صعود اکسین به مرحله بعد بود و انگیزه‌ای غیر از آن نداشتم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار